Ingen Javascript

Din nettleser har deaktivert Javascript som brukes på denne nettsiden.
Trenger du hjelp for å aktivere klikk her

Kjære kunde

Vi tilbyr fri frakt i Norge

 (*gjelder kun privatkunder).

Vi håper du får en god handleopplevelse.


Priser /Frakt

Alle priser inkluderer 25 % moms. Prisene er angitt i NOK.
For bestillinger under kroner 500,- beregnes frakt og ekspedisjons gebyr pålydende 130,- .

14 dagers returrett

Vi sender varen fra vårt lager i Son så raskt vi kan.
Forsendelsen sendes som servicepakke til deg med Bring Posten.

Betaling og din sikkert

Hos oss kan du betale med Pay Pal, Svea faktura, Visa og MasterCard.
Vi bruker PayPal og Nets som leverandør av kortbetaling. Nets/PayPal har et system som sørger for at vi ivaretar alle sikkerhetskrav til de internasjonale betalingsnettverkene (som blant annet SSL- kryptering og sikker oppbevaring av kortnummer).
 

Svea WebPay Faktura

Ved betaling med faktura samarbeider vi med Svea Finans NUF. For å betale med faktura må du angi ditt personnummer eller organisasjonsnummer, det vil da bli gjort en kredittsjekk. Forutsetningen for å betale med faktura er blant annet at du er folkeregistrert i Norge og over 18 år. Du kan ikke ha noen betalingsanmerkninger. Samtlige faktura er overdratt til Svea Finans NUF sin eiendom, og befriende betaling skal kun skje til Svea Finans NUF. Fakturaens betalingsvilkår er 14 dager.  Ved for sen betaling vil det påløpe purregebyr og forsinkelsesrenter. Ved uteblivelse av betaling vil fakturaen bli overdratt til inkasso.

Svea WebPay Delbetaling

Gjennom vårt samarbeid med Svea Finans NUF kan du tegne en kontokreditavtale og dermed delbetale ditt kjøp. Kredittiden velger du med å krysse av i det kampanjealternativet som passer for deg. Kjøpet kan alltid betales i sin helhet når som helst, innen forfall.
For å betale med delbetaling må du angi ditt personnummer, det vil da bli gjort en kredittsjekk. Forutsetningen for å ha delbetaling er blant annet at du er folkeregistrert i Norge og over 18 år. Du kan ikke ha betalingsanmerkninger.
Eksempel på effektiv rente ved kjøp på 10 000kr, varighet 12 måneder, 0% rente, etableringsgebyr 195, termingebyr 35 kr: 10,68%
Har du spørsmål kan du ringe 73 93 06 70 for mer informasjon
Allmenne vilkår finner du her
Standardisert europeisk opplysninger om forbrukerkreditt finner du her 
 

Ordrebekreftelse

Du vil motta en ordrebekreftelse fra oss på mail når du har gjennomført bestillingen. Det anbefales at du kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med din bestilling med hensyn til antall, varetype, pris osv. Er det ikke samsvar med bestillingen og ordrebekreftelsen, må du ta kontakt med oss på post@hjerter.no

Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Når du mottar varen anbefales det at du undersøker om varen er i samsvar med bestillingen, om den er blitt skadet under transporten eller om den ellers har mangler. Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, må du melde fra til Hjerter på post@hjerter.no. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet, så skal du også melde dette direkte til den du kvitter fra - Bring Posten.

Den som er registrert som kunde (18 år aldersgrense) hos selger, er ansvarlig for betaling av de ytelser selger eller selgers samarbeidspartnere leverer i henhold til nærværende vilkår. Ansvaret omfatter også andres bruk av kundens tilgang, herunder uvedkommendes bruk, så fremt det ikke kan påvises at uvedkommende bruk er muliggjort gjennom uaktsomhet fra selgers side.

Avbestilling

Dersom du ønsker å avbestille varene, kan du sende en epost til post@hjerter.no med Navn, epost, og hvilke artikler du ønsker å avbestille.

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Hjerter skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Hjerter AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Ekstraordinære forhold

Selger er kun ansvarlig for tap for varen, dersom det er påvist feil eller mangler. Dette gjelder likevel ikke hvis selger godtgjør at mangelen skyldes forhold utenfor selgers kontroll, og som selger ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av. Selger er ikke ansvarlig for indirekte tap som følge av mangler med mindre tapet er voldt ved grov uaktsomhet eller forsett fra selgers side.

Endring i vilkårene

Selger forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.

Angrerett

Du har 14 dagers full returrett på ubrukte varer i følge angre-retttsloven. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angre-rettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen). Du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet. Etter 14 dager, inntrer vanlige reklamasjonsregler. Varene du kjøper i nettbutikken må byttes eller reklamasjons behandles på samme sted, altså nettbutikken. Hvis varen er skadet i posten, ber vi deg melde fra om dette straks til post@hjerter.no  
Lov av 21. desember 2000 nr. 105 om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (argrerettsloven). 

Personopplysninger

Hjerter AS behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Tips og tilbakemeldinger tar vi gjerne imot på post@hjerter.no

Gled ditt hjerte!